diumenge, 30 de desembre del 2012

El bo i millor dels veterans en el 2012

Els veterans del Vallès Calafell CP us ofereixen el resum de l'any 2012, amb tots els èxits assolits i els torneigs on hem participat. Un bon moment per fer memòria i recordar tot allò que ha passat durant el 2012, esperant repetir-ho en el 2013 i, si pot ser, millorar-ho. Esperem que us agradi, perque veterans som tots!

GENER

L'any 2012 començava amb l'Adéu a l'Estrella de la Plaça! El Bar La Estrella tancava portes. La Penya Els Estrellats, els veterans i els diaris provincials feien un merescut Reconeixement al Bar la Estrella. Dies més tard teníem una notícia bona: Ja som 20.000! I una de dolenta que ens va deixar flipant! El blog arribava a les 20.000 visites i el Comitè de Competició no ens donava la raó en el partit impugnat davant el CP Vilanova A, per alineació indeguda. Recordeu?

La lliga B es reprenia amb una derrota del Vallès Calafell CP a la pista del CT Barcino, Els turrons van passar factura! Però ens vam poder recuperar de l'ensopegada, amb una victòria i bon joc davant el CP Cubelles. El Jordi Montserrat ens va fer els seus habituals reportatges fotogràfics, aquí teniu les millors fotos del partit! i més fotos del partit! amb un regal pels nostres amics de Cubelles. El millor, però, van ser els vídeos del sopar i l'acudit del Paco!

FEBRER

El mes de febrer començava plujós i amb una Pluja de gols! a Sarrià. Però amb un bon Sopar al frankfurt's Pedralbes La visita del CP Vilanova B acabava amb un empat amb sabor a victòria! El blog assolia les 25.000 visites! i començava la segona volta, malauradament, amb una mala notícia: ens deixava la Whitney!
Però, el resultat davant el GEiEG va ser de victòria amb patiment!

La Salle Bonanova ens va trucar, unes hores abans de disputar el partit, per ajornar-lo, però vam aprofitar l'entrenament per fer els nostres agraïments als patrocinadors! Alguns d'ells ens van acompanyar en el sopar, on vam fer uns vídeos amb els nostres patrocinadors! i els vam donar Els pósters dels veterans!

MARÇ

L'afició pels veterans creixia i, amb ella, arribaven els petos nous i un fitxatge de luxe! El desplaçament a Cassà de la Selva acabava amb un resultat enganyós i un sopar al Casal del poble, un dels millors de la lliga. La visita al Pavelló Joan Ortoll del CH Valldoreix era esperada per poder lluitar pel campionat, però no va poder ser! No obstant, després del partit, hi va haver un sopar diferent al Lizarrán! Una setmana més tard, tots ens preguntàvem Què tramen aquests paios al xino? Mentrestant, el Sarrià H.C. retirat de la competició.

I va arribar haver de jugar amb el CP Vilanova A, un rival amb un bon historial! Els veterans del Vallès Calafell CP van donar un cop d'autoritat! La victòria al pavelló de les Casernes va arribar en un partit memorable i va ser molt celebrada en un Sopar al Lizarrán i al Satisfactory, on vam mostrar-nos Satis-fets per la victòria! La visita de La UE La Garriga va acabar, també, amb un triomf amb ofici! Aquesta va ser la clau del partit. El partit va ser aprofitat per fer un homenatge a TORCLUM i vam anar al "mític" Lizarrán.

ABRIL

Els veterans del Calafell, internacionals!, així començàvem el mes d'abril. La nostra participació a l'EVRICUP d'Holanda era un fet. Per celebrar-ho, vam fer un amistós i un sopar entre amics, amb el CP Cubelles. Però, també, vam provar-nos la nova equipació en una nit de pasarel·la. Amb ella arribava un nou patrocinador per Malgrat. Així quedava la nova equipació per Malgrat i l'EVRICUP.

Amb tant bon rotllo, l'equip anava llençat a aconseguir l'ascens. L'HC Esplugues era un dels equips difícils que havíem de visitar, però vam aconseguir una victòria de fe, en l'últim segon del partit. Aquests tres punts van ser molt celebrats al "Satis"! La visita del CT Barcino també era una bona pedra de toc, però seguia la bona ratxa! Amb ells, vam fer un sopar al Lizarrán en bona companyia! La classificació es posava interessant, tres equips per dues places d'ascens.

MAIG

I al jugar amb La Salle Bonanova, a casa, seguíem en el bon camí, amb un nou Sopar de luxe! Arribava l'sprint final i el partit amb els veterans del CP Cubelles va ser el triomf de la generositat i el companyerisme!, celebrat amb un sopar de molt bon rotllo! La visita a Can Passanals portava aquest marcador: HC MONTBUI 6-3 CALAFELL, amb la crònica del jugador del Montbui, Jofre Torras, propietari del Niu, on vam fer el el tercer i el quart temps! Mentrestant, el Valldoreix s'assegurava el segon lloc.

Veterans som tots! es feia cada cop més gran. El blog dels veterans sortia a Ràdio Vilafranca i al blog del Peris! Però, el rècord de visites arribava amb la tria el cinc ideal del campionat i l'MVP.

JUNY

El final de temporada es presentava com un final d'infart! El decisiu partit al pavelló de Les Casernes, davant el CP Vilanova B, deixava el Vallès Calafell CP a un pas de l'ascens! Calia celebrar la victòria i era divendres, per això vam fer un Sopar multitudinari al Lizarrán, on la Fina ens ensenyava la tàctica a la La pissarra del Lizarrán. Alguns van continuar la festa i el tercer temps, al Salomè! La setmana següent ja podíem celebrar que érem a la lliga A !!!!! Així culminava una gran temporada amb recompensa final!

El Vallès Calafell CP va fer un bon paper a les 24 hores de Cerdanyola. on ens vam empatar amb el Mollet A i vam perdre per la mínima amb el Cerdanyola CH, en el partit decisiu pel títol. També vam disputar un amistós a la Festa de l'Esport davant el CP Cubelles, amb qui disputaríem també el torneig de fi de temporada, quedant Campions a Cubelles, de nou!

Mentrestant, en el blog s'escollia el cinc ideal del campionat. El porter del Barcino, el millor de la lliga BJavi Luna escollit millor defensa del campionat i David Pérez, millor davanter de la lliga B. Al final, es va escollir l'MVP del campionat! Amb aquest concurs obert als seguidors del blog, arribàvem a les 50.000 visites! I també féiem el primer llibre!

JULIOL

El partit més esperat va ser el que va enfrontar els jugadors del primer equip del CP Calafell amb els integrants de la Penya Els Estrellats.

En el mes de juliol es va disputar el Torneig de la Festa Major 2012, un torneig ple de premis, on L'HC Montbui es proclamaria campió. Però on hi va haver l'espectacle de l'OK lliga i la base, també present. Ho vam celebrar amb el dinar a la carpa, una paella boníssima!, en harmonia, tots junts i amb la "moviola" del dinar. Hi van participar el Cerdanyola de Paüls, els madrilenys de l'Alcalà, els amics de Cubelles i el campió de la lliga B, l'HC Montbui, juntament amb els dos equips de Calafell, com sempre!

Per primer cop, aquest blog posava el rètol de Tancat per vacances, tot el mes d'agost.

SETEMBRE

En aquest mes es reprenen els entrenaments i fem el primer Sopar a Cala Mari. La temporada comença amb una notícia important, una nova "futura veterana" entra a l'equip!

Però la primera participació a l'EVRICUP de Valkenswaard 2012 va ser el centre d'atenció de l'afició i els jugadors calafellencs. Els rivals amb qui vam jugar van ser: WalsumOs Lobinhos; Parede; Old Star i el Carbònia. També vam anar de visita per Valkenswaard, vam fer una Tarda de shopping a Weert, vam visitar als molins d'Holanda, vam passar una tarda a Rotterdam, vam fer una passejada per Eindhoven i, finalment, vam acabar el viatge amb una visita a Amsterdam

L'arribada a Calafell va provocar un entrenament amb ressaca, però claia celebrar-ho amb un bon sopar ressacós i amb un agraïment a un dels nostres patrocinadors.

OCTUBRE

La participació a l'EVRICUP i la participació a la lliga A de veterans van provocar l'afluència massiva de jugadors en els entrenaments. 1,2,3 i 4 ¡Póker de porters! També descobríem la plantilla 2012/13, amb el primer amistós, a Piera. El millor va ser el "Mini" sopar, després del partit.

La presentació de l'equip va ser, a casa, davant el CP Vilanova. La victòria va suposar un partit de cinc punts! i el retorn al Lizarrán, ho trobàvem a faltar! Vam disputar un nou amistós a Vilaseca, acabant amb un bon sopar a Ca la "Mari".

Comença la temporada, amb un difícil desplaçament a Palafrugell. El partit acaba en una derrota amb bon sabor de boca. La bona imatge de l'equip va ser celebrada en el primer sopar fora de casa. La següent setmana vam jugar un amistós a la pista del CT Barcino, una bona prova per la lliga A.

NOVEMBRE

En el segon partit a la lliga A, Tibau i els pals derrotaven el Calafell. El Secretari General d'Esports de la Generalitat era el primer crack veterà que passa per Calafell. La derrota davant el Girona CH va provocar un sopar fent pinya a La Gran Muralla

Aquella jornada, ens vam desplaçar a Vilafranca a espiar el rival i el dilluns vam fer un entrenament professional, analitzant els vídeos. Però de res va servir, seguia la mala ratxa! El milllor del desplaçament a Sant Celoni va ser el Sopar de lliga A, on ens vam posar les botes, de nou! A la següent jornada, no ve l'Horta i això permet fer un entrenament improvitzat, amb un nou sopar deliciós!

DESEMBRE

Acabàvem l'any amb la visita a Can Passanals, on el Montbui feia valer el factor pista. Però ho vam celebrar amb un bon Menú: Montbui-Calafell amb patates! Mentrestant, el capi rebia un nou reconeixement als veterans. La visita de l'Horta, en el partit ajornat que teníem del mes passat, suposa el primer punt de la temporada, que va ser celebrat amb el Veterans Style i El millor sopar de la lliga A

Després de la nostra participació al II Torneig de Nadal de Cubelles, on vam aconseguir el primer títol de la temporada, patíem la passejada blaugrana al pavelló Joan Ortoll. El partit davant el FCB acabava amb un contundent 0-11, però amb un gran reportatge de fotos de crack, en un partit amb els cracks! Després de les entrevistes post-partit, vam demostrar ser els líders en sopars a la lliga A i els campions en acudits. Amb això tancàvem un any inoblidable, on el blog assolia les 77.000 visites. L'any que ve més i millor!