dimarts, 5 de juny del 2012

Nou sopar a la Gran Muralla!


El sopar després d'un entrenament multitudinari acostuma a ser força concorregut, i així va ser! Aquest cop, al restaurant xinès, La Gran Muralla, del carrer Mallorca del barri marítim de la Platja de Calafell. El Lin ja ens posa a prop de la porta, per poder sortir a fumar i no caminar gaire... se les sap totes!


Al sopar hi va haver força cervesa...


...i molts "cerveceros" que ja tenen l'estòmac habituat.


No van faltar les millors patates braves de Calafell i part de l'extranger.


Ni les cuixetes de pollastre!


L'Eugeni estava eufòric i volia el protagonisme del sopar!


Així va quedar el plat... boníssim!


Repetim!


Per si de cas, el Lin va posar Casera... no fos cas que ens n'anessim!


El Frede sembla enamorat...


Els tallarins estaven de por!


Jo vaig faltar, però em van guardar la cadira. Quin respecte! No hi vaig ser... però la vaig seguir pel whatsapp.


El Capi semblava no saber quina copa escollir...


El Núñez va tenir una bona estrena!


El Javi Luna s'ho passava bé...


I el Josep Portillo es feia l'interessant!


El Cachi una mica pet i el Josep Maria amb el whatsapp!


I arriben els "hielos"!


El Canyi mirant l'agenda de demà, s'anava fent tard!


El Perin pensatiu i el Javi rumiant quina en podia dir...


El trio del fons de la taula mirant amb cara d'incredulitat!


Bon ambient i bon rotllo, com sempre!


Lo puto crack del "Satis"!


Al Josep ja li rodava el cap!


I els altres reien...


Al final, va aparèixer el rei de la festa, el Lin! Convidant el personal...

1 comentari:

  1. buen reportaje Ramon como siempre y eso k no estabas .... lo k hace el guasaaaaa ehh jajajaja,.....

    PD; cuidado con el video k grabe en la calle jajajaja..mare meva !!!!

    ResponElimina