divendres, 29 de juny del 2012

...després de l'1, ve el 2


Després de publicar el primer volum de la Història del Club Patí Calafell, ja estem preparant el segon. El meu pare, en Ramon Ferré Menéndez, i jo mateix, ja estem davant de l'ordinador per continuar explicant la història del club, les anècdotes, les fotografies, les cròniques i els personatges de cada temporada.


Aquesta nova etapa començarà amb la creació de la Primera Divisió Estatal y continuará amb l'ascens a la Divisió d'Honor, de nou. Veurem on l'acabarem, ja que anem fent i podreu seguir-ho a través del bloc. Aquest cop, ja us anunciem que hi hauran algunes sorpreses molt agradables i interessants...


Però el millor de tot és que, després de tants anys, la història del club serà pública i a l'abast de tothom. Personalment, estic content de poder compartir aquest esforç i tantes hores amb el meu pare. El temps que dedicava al club em va impedir poder compartir més temps amb ell, quan era petit. Ara ho estem recuperant!


Segur que la generació més petita en edat de la família Ferré està molt orgullosa del llibre que hem fet entre el pare i l'avi, ara ja el poden llegir i entendre millor el sentiment de ser del Club Patí Calafell.


¿Com serà el volum II del Farem història!? Doncs dependrà de vosaltres... si ens ajudeu a fer-lo i ens doneu informació, deixeu fotografies, aporteu dades, expliqueu anècdotes,... farem un contingut més plural i participatiu, que inclourà tot el què voleu que quedi reflectit a la història. Fem-la entre tots!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada