divendres, 28 de novembre del 2025

Un gol no concedit desanima al Calafell


C.H. Sant Feliu - 10

C.P. Calafell - 3

Els veterans del Calafell van competir proy bé, a la pista del joveníssim Sant Feliu. No obstant, en els últims minuts, van abaixar els braços i van llençar el partit, després que l'àrbitre no donés el gol que els avançava en el marcador, a falta de deu minuts.

El partit va començar amb una defensa zonal visitant que va donar els seus fruits. Un equip mermat per les baixes, es va posicionar en quadre tancat i va sorprendre al conjunt local, a la contra. El 0-1 el feia David Prieto. Però, el Sant Feliu va ser capaç de remuntar el marcador i anar al descans amb una avantatge de 2-1.

En el segon temps, els locals tornaven a marcar (3-1) i semblava que s'endurien el partit còmodament. No obstant, el Calafell va aconseguir empatar, amb gols de Prieto i Romario. A manca de deu minuts, va succeīr la jugada clau. L'àrbitre no va veure el gol visitant que suposava el 3 a 4 i el Calafell va protestar molt la jugada. En la següent jugada, el Sant Feliu feia el 4 a 3, en un rebot, en un xut des de mig del camp. El cinquè gol local va ser molt seguit i això va fer baixar els braços als verd-i-blancs que van encaixar cinc gols més, en els últims minuts, completament fosos per un partit molt físic.

dimecres, 26 de novembre del 2025

Póker de Luna, a Sentmenat


H.C. Sentmenat - 1

C.P. Calafell - 8


Javi Luna ha fet un pòker de gols, en el seu segon partit, després de la lesió. Aquest cop, fora de casa, a Sentmenat, en una nit gèlida que ha deixat glaçats als locals. Sentmenat i Calafell estaven empatats a set punts, a la classificació, abans del partit. Semblava que seria un rival difícil de batre. De fet, el primer temps ha acabat 1 a 2, pels visitants. Semblava que seria un duel igualat  No obstant, la segona meitat del Calafell ha estat un vendaval de joc ofensiu, amb molta eficàcia de cara a porta.

El partit començava amb un gol de Javi Luna, de contracop, arrossegant la bola al segon pal, davant un defensa que impedia la visió al porter local. El Sentmenat empatava, en un contracop ben culminat, fent inútil l'estirada de Genís Anfruns. El porter visitant ha fet un bon partit i només ha encaixat aquest gol. 

Javi Luna feia el segon, abans del descans, també de contracop, amb assistència de Prieto i rematada de Luna que l'ha tocat amb la punta de l'estic i la bola ha fet una parâbola que ha despistat al porter del Sentmenat. Amb l'1 a 2 s'arribava al descans.


El segon temps arrencava amb una assistència de Luna, al segon pal, on Jordi Cañellas feia el seu tercer gol al campionat, rematant la bola a mitja alçada. El quart el feia Prieto, en un contracop, fent aixeca i pica. La bola ha entrat a porteria, després de sobrepassar el porter fent una vaselina. El cinquè, també l'ha fet Prieto, en una jugada similar, fent aixeca i pica, rematant just davant el porter. El partit semblava sentenciat, quedant deu minuts, encara, pel final.

El sisè gol verd-i-blanc el feia Joan Ayats, rematant a porta buida, una bola morta que havia quedat sobre la línia de gol, després de tocar el porter, en una assistència de Luna. Ayats tornava d'una lesió i ha aconseguit el seu golet, propi d'un killer com ell. Els dos últims gols, dos contracops més, culminats per Javi Luna, arrossegant la bola a l'escaire, inapel.lables!

El Calafell, amb aquesta victòria, es posa cinquè, amb deu punts, tres victòries, dues derrotes i un empat, en els llocs capdavanters del campionat, esperant dos rivals que estan per damunt, en els dos propers partits, al Joan Ortoll, el Barcino i el Premià.

dissabte, 22 de novembre del 2025

Un póker de Raigoso sobre gel


Mollet H.C. - 6

C.P. Calafell - 5


El filial dels veterans del Calafell ha perdut a la difícil pista del Mollet, després d'un partit molt igualat i competit, amb alternances en el marcador. Raigoso ha estat decisiu pels locals, fent un póker de gols. Els verd-i-blancs s'han trobat amb una pista que semblava gel i relliscava moltíssim.

El primer d'ells, obrint la llauna de la porteria visitant, Raigoso ha marcat per l'escaire de la porteria defensada per Palau. Prieto feia l'empat, poc després. Raigoso tornava a posar per davant al Mollet. Sergi Romeu, de xut a l'escaire, tornava a igualar el marcador. Però, Raigoso tornava a marcar per l'escaire i avançava als locals, novament. Prieto feia el seu segon gol de la nit i tornava a empatar el partit, en un contracop. Miky Roura feia el 4 a 3, pels locals. Amb aquest marcador s'arribava al descans. 

Sergi Romeu marcava un golàs, per a empatar, de nou. I Javi Martínez posava per davant als verd-i-blancs, per primer cop en el partit (4-5). No obstant, el Mollet no s'ha posat nerviós i ha tirat d'ofici, per a remuntar el partit. Roura tornava a empatar el partit i Raigoso feia el gol de la victòria local, a poc pel final, amb un golàs.

Els petits detalls han decidit el partit i, sobretot, el partidàs de Raigoso. Els calafellencs tornen a casa sense punts, però lluitant un partit fins el final que ha pogut caure per qualsevol dels dos cantons. El millor del partit, però, com sempre, ha estat el tercer temps. Tremendo el flam! I no podia faltar l'orujo...



dimarts, 18 de novembre del 2025

Remuntada per esgotament



C.P. Calafell - 5

C.H. Prat - 4

El Calafell ha derrotat al Prat, per esgotament del rival. Els verd-i-blancs han estat un "martillo pilón" sobre la poeteria visitant i han acabat remuntant un 2 a 4 advers, al descans. Javi Luna tornava a l'equip, després d'una lesió i ha marcat un hat trick, com en el retorn del Jedi.

El Prat ha començat obrint el marcador. Però, Javi Luna rematava una bola morta dins l'àrea, fent el gol de l'empat. El Prat ha tornat a desfer l'empat i, poc després, de xut a l'escaire, feia l'1 a 3. Javi Luna, novament, marcava després de rematar una bola, picant-la al terra i fent-la botar just davant del porter rival que ha vist com li passava per damunt, gairebé plorant. No obstant, abans del descans, el Prat feia el 2 a 4, resultat amb el què s'arribava al descans. Semblava que el partit estava difícil pels locals i així ha estat!

El Calafell ha arrencat el segon temps amb un gol psicològic, en el primer minut. Javi Luna feia el tercer, de mitja volta dins l'àrea, tirant la bola al pal i cap a dins de la porteria visitant. Era el 3 a 4 i el Calafell tornava a entrar al partit. El gol de l'empat ha trigat en arribar, però Perín ha aconseguit marcar. La bola ha entrat lentament a la porteria visitant. El Calafell ha seguit insistint, veient que el Prat estava exhaurint les seves forces. "Y tanto va el cántaro a la fuente" que el Calafell ha aconseguit el gol de la victòria, en una rematada de Cañi, al segon pal, que també ha entrat plorant dins la porteria, després que el porter local l'aturés, a manca de quatre minuts pel final. Semblava impossible, però el Calafell s'ha endut la victòria, aguantant en els últims minuts com un Màster 50 experimentat i obrint pista, aprofitant l'esgotament visitant, que venia sense canvis.

dimecres, 12 de novembre del 2025

Derrota amb dignitat

 G.E. i E.G. - 7

C.P. Calafell - 0

Un Calafell sense canvis s'ha presentat a la pista del GEiEG amb forces baixes, on l'esperava un equip amb dos porters i vuit jugadors de pista, molts d'ells exDivisió d'Honor amb diversos equips. Els verd-i-blancs han sortit valents, intentant sorprendre el rival. Però, al minut 10, el conjunt local ja guanyava 5 a 0.

Un canvi tàctic, canviant la defensa a una més pròpia de tropa espartana, ha multiplicat els efectes i amb aquest resultat s'ha arribat al descans. El segon temps, més del mateix, defensa numantina i 17 minuts més sense encaixar un gol.

No obstant, les seques de Maqueda (demà hem d'anar a treballar), suposaven un perill per la integritat física dels jugadors visitants. A manca de 8 minuts, ha aconseguit foradar la porteria molt ben defensada per Eni Molero. El GEiEG ha aconseguit marcar un gol més, abans d'acabar el partit, amb un Calafell fos físicament.

Tot i la derrota, molt de mèrit pel Calafell que ha estat més de 30 minuts sense encaixar un gol i disposant de forces ocasions per a marcar. El següent partit dels Màster 50, amb el Prat, al Joan Ortoll, el proper dilluns.

dilluns, 10 de novembre del 2025

Els cadells guanyen amb ofici

C.P. Calafell - 7

C.H. Mataró - 3

Els joves veterans del Calafell han sabut vèncer al Mataró amb ofici. Només hi ha hagut 3 faltes, en tot el partit, mostra del Fair Play entre els dos equips. Genís Anfruns ha estat el millor del primer temps, amb bones aturades. Sergi Romeu s'ha incorporat al descans, per motius laborals.

El Mataró ha arrencat el partit, errant un penal. Genís ha fet una bona aturada. El primer gol del partit ha estat molt curiós. Ferran Ortoll ha penjat la bola dins l'àrea, des de darrera la porteria. El porter l'ha tocat amb l'estic i ha caigut bombejada dins la porteria, tocant el ferro interior. Un gol poc vist i amb molta fortuna.

Romario ha fet el segon de penal, en el minut 8. El Mataró escurçava distàncies, en el minut 11 (2-1). En el 19, Ortoll tornava a marcar (3-1), en un contracop, per l'escaire. I Romario feia el quart, un minut abans del descans, de xut ras.



El segon temps arrencava amb un golàs del Mataró, rematant d'esquena i de cullera, sorprenent a un encertat Genís que ja demanava l'hora. Però, Prieto feia el 5 a 2, en el minut 9 de la segona part. Dos minuts més tard, el Mataró posava el 5 a 3. Però, novament, Romario marcava pels locals, de remat ras i creuat. A manca de sis minuts pel final, Romario, girant-se en un pam de l'àrea, marcava per l'escaire, el gol definitiu.

dimarts, 4 de novembre del 2025

El Calafell no aixeca el vol, al Prat



C.P. El Prat - 4

C.P. Calafell - 2

Els verd-i-blancs encadenen la seva segona derrota consecutiva, a la pista del Prat. L'equip va arrencar amb un 3-0 en contra, en els primers tres minuts. L'1 a 0 va ser en pròpia porta, als 15 segons, cosa que evidencia la manca de concentració amb la que el Calafell va sortir a la pista.

David Prieto va fer el 3-1, posant l'equip dins el partit. No obstant, la distància era elevada. El Prat feia el 4 a 1, abans del descans. En el segon temps, partit equilibrat, amb un gol més, de penal, pels visitants. L'autor del gol, Ferran Ortoll. Els dos porters van ser els protagonistes del segon temps.