dimecres, 9 de novembre del 2011

Els retrobaments de la nit.


El primer retrobament de la nit va ser el meu amb el de Benet Preses, exjugador del San Antonio de Pamplona. Em va semblar que era ell quan escalfava i m'hi vaig apropar i, efectivament, era ell. Content de retrobar-nos, després de tant de temps, amb un dels jugadors d'aquell San Antonio, equip amic del Club Patí Calafell.


Però no va ser l'únic retrobament. Enric Fontanillas conversava amb Joan Rovira, l'àrbitre de l'encontre. No sospiteu, no pactaven la victòria local, sinó que el Joan Rovira és també un dels veterans exjugadors del nostre club. Ell no volia pitar mai el Calafell, però, ahir, li va tocar i ho va fer força bé.


El darrer retrobament va ser el de Benet Preses, jugador del Cassanenc i exjugador del San Antonio, amb Ramon Ferré, el meu pare, que van recordar aquells duels entre el Calafell i el San Antonio de Pamplona. Amics comuns com Josetxu Mendía i el Carlos, entre d'altres, els uneixen. Ven quedar per anar a dinar el dia que el Calafell visiti el Blanes o el Shum a l'OK lliga.


Van posar-s'hi bé per la foto. L'ocasió s'ho valia. Segur que a Pamplona també la veuran! Aupa San Antonio.

3 comentaris:

  1. jejeje... quina gràcia! que vau jugar contre ells? quan vau quedar??

    ResponElimina
  2. Ostres Montse, a veure si llegim més el bloc! hehehe. Mira la crònica més avall!

    ResponElimina