diumenge, 3 de juliol del 2022

Un títol és un títol

 

Els veterans del Club Patí Calafell, després de guanyar la III Quixote Veterans Cup, la primera en el palmarès de l'equip, ho han celebrat a "lo grande". El primer trofeig comestible serà un bon aperitiu de cara al proper torneig internacional Ciutat de Calafell.


Josep Maria Palau va ser el primer en fer declaracions: "ja no tinc prous mans per als meus gadgets, després de guanyar el campionat".


Javi Luna, pitxitxi de l'equip, va declarar: "El Real Madrid y el Calalafell de veteranos no juegan finales, ¡las ganan!". També, va afegir: "se nos dan bien los torneos de un día", en clara referència a que som els reis de la nit i els partits dels diumenges no acostumen a ser bons.


Miguel Ángel Perín va explicar que "ja he guanyat més pernils que a l'ajuntament. Seguim!".


David Prieto va reconèixer que "aquest pernil és del meu target". Va afegir, després d'una llarga nit, que "m'he perdut la primera part del primer partit, però ho he donat tot a la pista".


Xavi Esplugas, l'autor de gols inapel.lables, va declarar que "ni amb els equips que he estat, he guanyat cap pernil". El rodamón de l'hoquei va dir que "he trobat la meva casa a Calafell i ja en pago l'IBI".


Genis Anfrunsortiz, el crack lituà del Sant Ramon, ha guanyat el seu primer torneig internacional amb els veterans del Calafell. "Si no hagués estat pels picoletos, hauria estat el millor cap de setmana de la meva vida", la Guàrdia Civil va olorar el cupaire vilafranquí. "Aviat tindré casa a Calafell, chaise long, comedor,...", va cantar.


David Pérez, emocionat, va dedicar el campionat "a la meva dona i a la meva família que tant em recolza". El cubellenc ho va donar tot dins i fora la pista, amb extrema puntualitat britànica.


Ramon Ferré va "gaudir d'uns dies de desconnexió, després d'una setmana dura. Aquest títol va per la meva mare que ens ha ajudat des d'allà on sigui". Ferré estava emocionat i esgotat, ja que l'edat no perdona.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada