C.P. Calafell - 8
El segon temps arrencava amb una assistència de Luna, al segon pal, on Jordi Cañellas feia el seu tercer gol al campionat, rematant la bola a mitja alçada. El quart el feia Prieto, en un contracop, fent aixeca i pica. La bola ha entrat a porteria, després de sobrepassar el porter fent una vaselina. El cinquè, també l'ha fet Prieto, en una jugada similar, fent aixeca i pica, rematant just davant el porter. El partit semblava sentenciat, quedant deu minuts, encara, pel final.
El sisè gol verd-i-blanc el feia Joan Ayats, rematant a porta buida, una bola morta que havia quedat sobre la línia de gol, després de tocar el porter, en una assistència de Luna. Ayats tornava d'una lesió i ha aconseguit el seu golet, propi d'un killer com ell. Els dos últims gols, dos contracops més, culminats per Javi Luna, arrossegant la bola a l'escaire, inapel.lables!
El Calafell, amb aquesta victòria, es posa cinquè, amb deu punts, tres victòries, dues derrotes i un empat, en els llocs capdavanters del campionat, esperant dos rivals que estan per damunt, en els dos propers partits, al Joan Ortoll, el Barcino i el Premià.


Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada