divendres, 24 d’octubre del 2025

aVentura a La Garriga

 


U.E. La Garriga - 5

C.P. Calafell - 4

Derrota in extremis del Màster 50 del Calafell, a l'enorme i difícil pista de La Garriga. Tant in extremis que, fins i tot, el noi del marcador es va equivocar a l'apuntar el gol de la victòria final i el va adjudicar a l'equip visitant. El Calafell va encaixar la primera derrota de la temporada, amb un gol que va creuar la ratlla de porta per poc, a 55 segons del final.

El partit es presentava com una autèntica aventura, amb la incorporació a l'equip de l'històric Joan Ayats, fitxatge de luxe pel Calafell, i del porter Eni que debutava oficialment a una lliga de veterans, des de que ho va fer en categoria juvenil. Per tant, novetats importants, en un equip de circumstàncies, per les baixes que tenia l'equip verd-i-blanc. En l'equip rival, la presència de Ventura i de Musquera va ser decisiva per a endur-se la victòria.

El partit va començar amb un duel de tu a tu que es va traslladar a un partit amb alternances en el marcador. El primer gol, de Miguel Ángel Perín, de xut ras i fort, creuat al segon pal, des del lateral de l'àrea, en el minut 8. L'entrada de Ventura en pista va dur a un canvi d'actitud en els jugadors de La Garriga que es van veure amb forces per a capgirar el marcador. Així ho van fer amb dos gols de contracop, abans del descans, posant el 2-1 en el marcador. A mig minut pel descans, el Calafell disposavs del primer Power Play que no sabia aprofitar, per blava a un jugador local.

El segon temps va començar amb una remuntada del Calafell. El gol de l'empat el marcava Joan Ayats, desviant una bola penjada de Jordi Cañellas. El lleuger toc, especialitat de la casa, digne d'un killer com Ayats, fent botar la bola davant el porter i posant-la al segon pal, va fer desesperar el porter local, durant uns minuts. Això ho va profitar el Calafell, que va disposar d'un nou Power Play, per blava a un jugador local, que tampoc va saber aprofitar. Cañellas va penetrar per banda y va ajaure el porter, però la rematada, a porta buida, va anar al pal. Just a l'acabar la superioritat, Cañellas, ara sí, amb una jugada similar, feia el 2-3 pels visitants. Minuts més tard, amb un Calafell enratxat, Perín feia el 2 a 4, a manca de 10 minuts pel final. El partit semblava encarat pels visitants.

Però, La Garriga va forçar un penal que, Ventura va transformar, amb un xut ras arran de pal (3-4), a manca de 8 minuts. El Calafell es quedava amb 3, durant dos minuts, per expulsió de Perín, en la jugada del penal. I La Garriga intensificava la pressió sobre la porteria defensada per Eni. El porter verd-i-blanc va tenir una actuació brillant, fent bones aturades, en el seu debut.

No obstant, Ventura tornava a fer el gol de l'empat, en una internada pel lateral de l'àrea i un xut des del punt de penal wue tocava el travesser i entrava. Inapel.lable!

El partit semblava que acabaria en empat. Però, el Calafell va decidir no aguantar la bola i mirar de guanyar el partit. Perín va disposar d'un xut fort que va tocar la creueta de la porteria local que hauria decantat el marcador. Però, en la següent jugada, l'equip local marcava al contracop. La bola va tocar el pal i va quedar sota l'esquena d'Eni, entrant lleugerament dins la porteria visitant. Faltaven 55 segons i el Calafell demanava temps per a intentar una última jugada. La rematada de Ramon Ferré no va entrar, evitant-ho el porter local. En els últims segons, La Garriga va aguantar la bola, com va poder, fent valer el tamany de la pista i el cansament del Calafell.

Tot i la derrota, bones sensacions pels visitants que podien haver-se endut punts de la difícil pista de La Garriga. Però, la mala sort i els pals ho van impedir, en els moments clau. Bon debut d'Eni i Ayats que van jugar tot el partit.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada